Daar zijn geen tandpasta's voor, iedere tandpasta is goed voor een bepaald soort gebit. Mensen die bijvoorbeeld snel last krijgen van gevoelige tanden wordt sensodyne of paradontax aangeraden.

Echter is er geen tandpasta waarmee je écht wittere tanden krijgt, aangezien het bruine laagje dat je tanden geel en minder wit maakt nou eenmaal niet met tandpasta weg te krijgen is.

Er zijn andere manieren om je tanden witter te krijgen, daarvoor kun je het beste even via google zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor de +!
Die bestaat volgens mij niet. Als je van jezelf geen witte tanden hebt houdt het op. Dan kan je poetsen wat je wilt witter worden ze niet Wel zijn er whiteners te koop bij de drogist. Maar of dat zo goed voor je gebit is? Het is belangrijker dat je ze poets en gezond houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen 'wittere' tanden krijgen door tandpasta. Wél zijn er verschillende tandpasta's te koop waarmee je de aanslag weg kunt poetsen van thee, koffie, wijn en tabak. Bijvoorbeeld Sensodyne Tandpasta Whitening verwijdert veilig aanslag van de tanden en voorkomt de aanhechting van nieuwe aanslag.