Ik ben 21 en heb op mijn voorhoofd een rimpel. Hoe kom ik hier vanaf?

Ik ben te jong voor rimpels.
Serieuze tips graag en geen verwijzingen naar de psycholoog ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (7)

botox kan oplossing geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anti Rimpel Creme en verder niet te diep nadenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik sperti zalf. Is goed voor rimpels, ik bedoel dus dat het rimpels wegtrekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt denk ik doordat je teveel met je wenkbrouwen omhoog gaat, probeer dit niet te doen. Je kan creme's gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit komt door je karakter , genetische aanleg en omstandigheden, waardoor je een specifieke gelaatsuitdrukking hebt aangeleerd, waardoor de rimpel is ontstaan.
Kijk eens naar een van je ouders, of je daar iets herkent.
Hier kom je niet meer van af, het gaat gewoon bij jouw zelf horen en helaas zullen er wel meer komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Ed, genetische aanleg speelt een hele grote rol.
+1
^Botox, ben je gek? Tenzij je nog normaal wilt kunnen fronsen en je voorhoofd op andere manieren wilt kunnen bewegen zoals je nu doet. Ik zet hier toch mijn vraagtekens bij, rimpels verhelpen doet het zeker maar om nou je gezichtsspieren blijvend te verlammen voor een doodgewone denkrimpel... Ik vind een voedende anti-rimpelcrème, met lichaamseigen stoffen als collageen, retinol, of eventueel later het co-enzym Q10, een veel beter idee voor iemand zo jong als de vraagstarter. Zo houd je je huid gezond, op een natuurlijke en natuurlijk uitziende manier. Vitamine E-olie helpt ook bij het in goede conditie houden van de huid.

Ook kun je om rimpels te voorkomen make-up gebruik limiteren. Vergeet ook niet dat een mooie huid begint bij je voeding, zorg voor voldoende vitamine A (= retinol), vitamine B en E in je voeding. Voor voedingsmiddelen waar deze inzitten, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vroeger een collega die op haar twintigste reeds een diepe verticale rimpel had tussen haar wenkbrauwen. Dat kwam omdat ze steeds haar wenkbrauwen fronste. Helaas kon ze daar niet veel aan veranderen. Het was haar gelaatsuitdrukking, ze fronste onbewust.
Dus als je niet naar een plastisch chirurg wil of kan gaan, zal je helaas met die rimpel moeten leven, want rimpelcrémes helpen niet, laat je dat niet wijsmaken.