kan je slapen met gemaakte krullen?

ik wil graag slapen met krullen die ik met de stijltang maak 's avonds , omdat ik daar s' ochtends geen tijd voor heb , maar mijn vraag is nu dus :
blijven die krullen ziten tijden het slapen , en wordt en kroesig daardoor?

(ik ken namelijk een meisje die haar haar steyld voor ze gaat slapen en dan blijft het heel de dag zitten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat gaat heel goed. Na het stylen met de tang de krullen niet uitkammem, Dan een haarnetje er overheen. Wat ook goed werkt is slapen op een satijnen kussensloop, is glad, dus geen pluizig haar. succes ! en slaap lekker :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had vroeger van die rollers in waar ik dan mee ging slapen is misschien ook nog een optie.
Als je met de krultang bezig bent geweest om haarlak er in te doen dan blijft het echt wel zitten.