Wie kan mij wat vertellen over definitief ontharen?

Wat is het verschil tussen diodelaser en een IPL-behandeling?
Hoeveel behandelingen heb ik nodig, wil ik het echt voorgoed weghebben?
Ik ben getint, krijg ik geen donkere plekken van 't laseren?
Wat zou je ongeveer per behandeling kwijt zijn als je al je lichaamshaar weg laat halen?
Kent iemand een niet al te dure schoonheidssalon in (omgeving) Den Haag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zelf zit bij bogar in rijswijk. Is zeker niet duur. ( in vergelijking dan)
Heb nu 4 of 5 behandelingen gehad en ik zie duidelijk kale plekken ontstaan. Ze behandelen daar met ilp. Het doet wel pijn, maar met de emla creme die ik bij de dokter heb gehaald is het goed te doen..
Ik ben ook een beetje getint maar ik krijg geen donkere plekken. Maar ik zou gewoon daar heen gaan voor wat informatie en een intake gesprek...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik had mijn hele benen en bikinilijn compleet laten doen. (ipl) 9 behandelingen gehad 2 à 3 maanden kreeg ik geen haartjes daarna weer wel. maar jammer dat ik weer moet beginnen met harsen na zoveel geld uitgeven:( per behandeling 275 euro voor betaald!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ervaring met lichtflits ontharen is prima. wat het uiteindelijk kost is afhankelijk van de beharing.