ik ben 14 jaar en ik wil graag een neus piercing maar van me moeder mag het niet weet iemand misgien van waar ik een nep neus piercing kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Je kan deze bij diverse leuke winkeltjes vinden waar ze ook oorbellen etc verkopen bijvoorbeeld bij Etos en het Kruidvat, maar ik zou ermee oppassen, want het zijn een soort magneetjes, de ene helft dus een dopje met een magneet stop je in je neus en de andere helft blijft dan aan de buitenkant van je neus zitten. Kan gevaarlijk zijn als je hem bijvoorbeeld te hoog doet en vergeet uit te doen met slapen, die kan zo in je keelgat verdwijnen. Wat je ook kan doen, dat zijn van die leuke plak dingetjes die je op kunst nagels kan plakken, die plak je met een steentje of wat ze tegenwoordig allemaal niet te koop hebben gewoon op je neus. Kijk maar eens bij een groot Etos filiaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet 100% zeker dat Claire's deze verkoopt (heb deze namelijk eens als cadeautje moeten halen voor een vriendin)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kom je er met een neppiercing achter dat het echt niet bij je past.
Of juist wel. Zo n plakknopje van bij de Etos of Kruidvat, lijkt me wel wat.

Zo n schitterdingetje op je neusvleugel. Of bedoel je zo n ring door je neus zoals je wel een bij natuurvolkeren ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben via marktplaats laatst voor een verkleedfeest een neppiercing gekocht, van de goedkoopste stuur ik de link mee.

Echter..... het was een soort klem en die deed zo zeer, was niet langer dan een paar minuten vol te houden

Verder las ik ergens een wetenschappelijk artikel dat die magnetische balletjes LEVENSGEVAARLIJK kunnen zijn. Als je er per ongeluk 1 inslikt is er niks aan de hand. Slik je er meer dan 1 in kunnen ze een darmverkleving of perforatie veroorzaken omdat ze tegen elkaar gaan met je darmwand er nog tussen. Uitkijken dus!!!