Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het pompje van een flesje handgel werkend?

Ik heb het pompje van een leeg flesje afgehaald en op het nieuwe flesje gezet . Dat werkt niet.
Vervolgens heb ik de vloeistof uit het nieuwe flesje overgegoten in het oude flesje maar nu werken geen van beide de pompjes. Ik heb de lange slangetjes iets ingekort maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand een idee hoe ik het pompje weer werkend kan krijgen?
Ik heb dus beide pompjes op beide flesjes uitgeprobeerd.

3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kunnen je pompjes verstopt zitten? Leg ze een tijdje in heet of warm water, en probeer dan onder water te pompen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor de tip, die kan ik nog eens proberen.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je het pompje een kwartslag gedraaid ten opzichte van de houder (het deel dat je op het flesje draait). Daardoor staat het pompje als het ware op slot. Draai het pompgedeelte een kwartslag terug, zonder de pomp weer van het flesje los te draaien. dan kun je het gewoon weer gebruiken.

Het kan gebeuren dat er de eerste paar keer pompen niks uit komt. Gewoon doorpompen totdat alle lucht weer uit het slangetje en pompje is verdwenen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord maar ik had dit zelf ondertussen ook al geprobeerd en het werkt geen van beide.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding