Wat te doen als je polygel nagels niet blijven zitten?

Die moet je zelf aanbrengen. Ik heb het ook al met nagellijm geprobeerd maar ze vallen er binnen 1 dat al weer helemaal af. Blijkbaar zitten ze op een of andere manier niet goed vast maar ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Iemand ideeën of tips?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Als je deze stappen volgt zou dit niet mogen gebeuren
1. Duw je nagelriemen naar achter en zorg dat er geen losse velletjes meer achterblijven.
2. Vijl je nagel in vorm
3. Verwijder de glanslaag van je nagel met een blokvijl/ polijstblok
4. Verwijder al het stof met een borsteltje en gebruik cleaner
5. breng een laagje primer aan (laat het drogen in de lucht)
6. breng een laagje (rubber) base coat aan (deze stap kan je twee keer proberen)
.....
Als je dit allemaal al doet en het nog steeds niet lukt kan je me een berichtje sturen dan help ik je verder!