Hoe krijg ik een dunnere neus zonder neuscorrectie of make-up?

Ik weet dat het een kwestie van accepteren is, maar ik zou er echt alles aan doen om het te kunnen veranderen. Ik wil echter geen make up gebruiken en ook geen neuscorrectie doen, ik ben een jongen. Ik word onzeker van mijn bredere neus en wil het heel graag wat dunner hebben. Help me alstjeblieft!

1.6K
Amadea
3 jaar geleden
Dan moet je zorgen dat jouw gezicht breder wordt, waardoor je neus in verhouding smaller lijkt. Dat kan door meer te eten.
Antoni
3 jaar geleden
Als je zorgt dat je kapsel er groot uitziet, valt je neus ook minder op.
Builderfaze1
3 jaar geleden
Ik heb geen krullen maar ik wil dan echt mijn hoofd wat breder hebben en mijn haren wat groter uitvallen,hoe?
Antoni
3 jaar geleden
Je kapper kan je helpen bij het groter laten lijken van je kapsel.

Antwoorden (1)

Er bestaan geen wonderen die jouw neus kleiner gaan maken, de enige optie is daarom operatief iets eraan te veranderen of toch echt je neus gaan contouren met make-up.

Je hoeft hiervoor geen foundation te gebruiken, je kan dit ook met een donkere bronzingpowder doen, zodat je niet ziet dat je make-up draagt.
3 jaar geleden
Builderfaze1
3 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, ik ga eens kijken wat de makeup voor me brengt, toch denk ik zoals iemand anders al zei dat mijn hoofd gewoon simpelweg wat groter zou moeten zijn, ik heb een relatief smal hoofd met een wat bredere neus. De verhoudingen kloppen niet helemaal, hoe kan mijn hoofd groter? Door meer te eten? Want dan word je neus toch ook groter?
Amadea
3 jaar geleden
Wat voor soort hoofdhaar heb je? Een weelderige bos krullen helpt ook. Dat kan eventueel met permanent.