Moet je wel of geen vaseline op pmu wenkbrauwen smeren?

Ik hoor hierover verschillende berichten. De ene zegt drie keer per dag insmeren met vaseline, de ander zegt dat juist niet te doen omdat de vaseline de kleurpigmenten op zou zuigen. Ik heb het over de week nadat je de pmu hebt laten zetten.

3.4K

Antwoorden (1)

De behandelde huid dient gedurende 3 dagen zo droog mogelijk te worden gehouden. Dus geen verzorgingsproducten en make up op de behandelplaats aanbrengen. Aan te raden is om tijdens de eerste 3 tot 8 dagen een dun laagje vaseline op de behandelde huid aan te brengen. De huid zal op deze manier sneller en mooier genezen.

Oftewel: in het begin even smeren met vaseline. Na een week zou je ermee kunnen stoppen.