Wat moet ik doen als mijn kleine teennagel bijna eraf is, ik doe er altijd met mijn vinger aan pulke?

Hoe kan ik dit oplossen? Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Heel kort afknippen, zodat ie nergens achter kan blijven hangen en losgetrokken. Dan een goede pleister helemaal rondom de teen en de nagel en daarna nooit meer pulken, want anders begint de ellende opnieuw.