Waarom blijft geen enkele nep nagel zitten?

Ik heb meerder malen geprobeerd om mooie nagels te krijgen. Gel en acryl. Beide methodes vallen de nageltjes/lakjes zo van mij nagels af. Ik ben bij meerder salons geweest en niemand heeft de oplossing..

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K
Amadea
4 jaar geleden
Dé oplossing is te zorgen voor gezonde voeding waardoor jouw eigen nagels sterk en mooi worden. Dan is het onnodig om er kunstmiddelen op te plakken!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Met mijn voeding en of vitamines is niks mis.. ik heb van nature erg dunne nagels
Pieterke
4 jaar geleden
Misschien heb je iets aan de tips in dit artikel:
http://pinksensation.net/2011/10/de-grote-hoe-zet-ik-nepnagels-handleiding

Antwoorden (1)

ik weet niet of u het doet maar misschien moet u eerst u nagels ruw vijlen