hoe krijg je vollere wimpers?

mijn wimpers zijn lang, maar heel dun. Hoe krijg is meer wimpers en hoe krijg ik vollere?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Vollere wimpers laten groeien zal niet meevallen. Om ze voller te laten lijken zou je mascara kunnen gebruiken.
5 jaar geleden
Met nepwimpers die o.a. door artiesten worden gebruikt en meerdere keren mascara gebruiken. Op natuurlijke wijze langer en of vollere wimpers laten groeien lukt niet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Doe er een week lang iedere dag vaseline op, top effect!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Gebruik castorolie!
Doe wat castorolie op een wimperborsteltje/spoolie en borstel het dan door je wimpers heen. Castor Olie zorgt ervoor dat je haar sneller gaat groeien en dikker wordt.