Is shampoo voor blond haar goed voor natuurlijk blond haar?

Ik heb blond haar (niet geverfd) en het ziet er een beetje geel uit. Kan ik nu shampoo voor blond haar gebruiken of is dat alleen voor blond geverfd haar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beter kun je je haar wassen met zilvershampoo, dit heft de gele kleur op. Was je haar met zilvershampoo en laat de shampoo een minuutje intrekken voordat je het uitspoelt.

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is shampoo voor blond haar nou juist bedoeld voor echt blond haar. Vaak zit er kamille in. Dat frist de haarkleur een beetje op. Maar hou er rekening mee dat het door de langdurige warme (hete) droge weersomstandigheden komt dat jouw haar er gelig uitziet. Dan gaat een wasbeurt niet helpen, maar is het resultaat dat je haar als touw gaat aanvoelen....
Amadea