Kunnen nepnagels breken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De kans dat een plaknageltje gekocht bij bijvoorbeeld de drogisterij er in zijn geheel afspringt als je hem stoot, is groter dan dat hij breekt. Professioneel gezette nagels kunnen breken, maar snel zal dat over het algemeen niet gebeuren.

Antwoorden (3)

Ja nog sneller dan je eigen nagels
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, ze kunnen breken en scheuren. Je kan ze net zoals je echte nagels verharden maar dan nog is het mogelijk. Alleen waar een echte nagel geholpen moet worden kan je een andere nepnagel gebruiken ter vervanging.
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Wat bedoel je met het "helpen van een echte nagel"?
Jazeker, als kunst nagels niet goed geplaatst zijn kunnen ze zeker breken. Het gaat hier om het breekpunt en de plaatsing van de bolling.:-)