Hoe heet het patroon van een jurkje met picknickkleed patroon?

Ik ben op zoek naar een jurkje met een geruit patroon, zegmaar zoals een geel/wit picknickkleed. Maar ik kan niks vinden omdat ik denk ik op de verkeerde dingen zoek, dus nu vraag ik mij af hoe zo'n patroon heet? (Zie afbeelding voor duidelijkheid)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat heet "gingham"
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heel erg bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Deze ruit meestal in het rood maar ook in andere kleuren, wordt vaak Brabants Bont of Boerenbont genoemd