Wie weet een goede tondeuse/trimmer voor mij...?

Ik vind zelf dat ik heel veel en dik beenhaar heb, ik wil niet helemaal kale benen dus weet iemand een scheerapperaat of zoiets waarmee ik het korter kan maken ÉN waarmee ik eventueel ook mijn schaamhaar of baard/ snor mee kan bijwerken want met losse mesjes vind ik dit teveel werk

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

"Babyliss men" voor benen, baard snor. Instelbaar van 0,1 mm tot 5 cm. Eventueel ook voor schaamhaar.
Speciaal voor schaamhaar "Veet sensitive".
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@reddie weet U misschien ook welk model want ik zie veel verschillende.
SimonV
5 jaar geleden
Je kunt hier vergelijken:
https://www.kieskeurig.nl/trimmer
Filter op: precisietrimmer.
Philips scheerapparaten staan er over het algemeen om bekend dat ze erg goed zijn. Om het jou (en anderen) gemakkelijk te maken, voeg ik hier een link toe naar een top-9 van deze apparaten. Maar als je iets zoekt voor zowel je benen als je schaamhaar, denk ik dat een bodygroomer beter bij je past. Bodygroomers hebben speciale afgeronde mesjes die perfect zijn voor het trimmen van je lichaam en gevoelige gebieden. Voor je baard of snor raad ik aan om een baardtrimmer te gebruiken.
een maand geleden