Kan je haar lichter worden door kokosolie?

Kan je haar blonder worden door kokosolie, en je huid bruin worden door kokosolie?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Als het goed is doet niks met de kleur van je haar, of het zou door chemicaliën moeten komen, achter gebleven bij hey scheiden van de olie bij een slecht product. (Reactie herhaald, was verwijderd? zonder opgave van reden)

Antwoorden (1)

Wanneer je de kokosolie mengt met citroensap en dit in je haar smeert kan het door de zon sneller lichter worden. De kokosolie is hier de beschermende factor aangezien je haar anders snel uitdroogt door het citroensap.
Voor het zonnen met kokosolie insmeren kan er inderdaad voor zorgen dat je iets sneller bruin wordt. Het is echter géén zonnebrandcrème en daarom zou ik het ook zeker niet als zonnebrandcrème gebruiken.