Wat kan kun je doen als je geschoren hebt en daarna juist nog meer haargroei is ontstaan?

Eerst waren de haartjes niet zo donker en niet zo opvallend. Nu langzamerhand zijn de haren donkerder en groeien ze veel sneller. Het gaat om mijn buik wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Door het scheren lijken de haartjes donkerder. Nee ze groeien niet sneller, ze vallen wel meer op. Het beste wacht je eventjes, niets doen en zodra e.e.a. weer aangegroeid is naar de schoonheidsspecialiste die je kan harsen. Let goed op, dan kun je het daarna eventueel zelf doen. Prijzen variëren van €17,50 tot €30,00 wat ik zo snel zag voor buik harsen bij vrouwen. Informeer je dus goed van te voren.