Hoe kan ik de haartjes van mijn suède schoen weer mooi maken?

Ik heb laatst nieuwe suède schoenen gekocht en wil ze graag goed onderhouden. Nu is de schoen al een beetje gehavend (zie bijlage) en dit wil ik graag verhelpen. Hoe moet ik dit doen? Ik ben al aan de haal geweest met een suede borstep, maar dit maakte het eigenlijk alleen maar erger.

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Ivana
6 jaar geleden
Mooie schoenen, maar ze zijn kwetsbaar. Meer dan een suède-borstel kan ik niet verzinnen, of het zou fijn schuurpapier moeten zijn. Je zult zien dat ze meer gaan leven als ze tekenen van "levenservaring" krijgen. Maar mooi zijn ze!!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
met een suedeborsteltje, het harde borsteltje gebruik je voor de hardnekkige vlekken.
onderhouden met een goeie spray, elke 2 weken.
fremar
6 jaar geleden
https://nl.wikihow.com/Su%C3%A8de-schoenen-schoonmaken

Antwoorden (1)

Kijk de video over schoenonderhoud en je zult zien dat alleen een suèdeborsteltje niet voldoet. Elke week onderhoud met een spray en ... nou ja kijk maar. Het is het behoud van je mooie schoenen!

https://www.zwartjes.nl/over-ons/nieuws/12/schoenonderhoud.html

Als je te ver van deze firma zit voor hulp, ga dan naar een goede schoenmaker , een vakman , en vraag advies. Goed onderhoud is nodig voor goede schoenen.