Je hebt ze of je hebt ze niet, maar dit kun je doen:

-Niet meer nagelbijten.
-Onder nagels alleen schoonmaken met nagelborsteltje
-Nagelriemen dagelijks invetten en terugduwen met bokkepootje
-Nagels goed vijlen, meerdere mogelijkheden
-Nagels vijlen en lakken zodat ze optisch langer lijken.

Eventueel een keer naar een schoonheidsspecialiste of nagelstudio en goed opletten hoe zij te werk gaan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Prima tips, korte nagelbedden kun je niet verhelpen, maar wel op deze manieren camoufleren. Als je de tips opvolgt (zeker het zachtjes terugduwen van de nagelriemen, met het rubberen deel van het bokkenpootje) zullen ook je nagels langer doen lijken.
Ook goed om silicium te supplementeren. Dan krijg je sterkere nagels.

Zo kan je bv. diatomeeënaarde even proberen ( https://ietsgezond.nl/overige-producten/215-diatomeeenaarde-500g-5902115130564.html) of dagelijks brandnetel thee drinken.

Succes!