Hoe vermijdt je oranje kringen onder je ogen met concealer?

Ik heb problemen met foundation en concealer. De foundation is goed voor mijn huid. Maar toch worden mijn wallen een beetje oranje, en mijn concealer verergert het alleen maar. Ik weet niet wat ik fout doe, aangezien de concealer ook 2 tinten lichter is. Ik krijg hierdoor een mooi egaal hoofd met twee oranje plekken onder mijn ogen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Misschien kun je op zoek gaan naar een concealer met een wat blauwere ondertoon. Of misschien foundation gebruiken bij je wallen ipv concealer. En vergeet niet dat je ook mooi bent zonder make-up :) <3