Tuurlijk anoniem, alles kan!
Zonder dollen, ik gebruik al jaren aftersun als dagcrême, het is verzorgend dus waarom niet ook gebruiken als nachtcrême. Prima idee.

Wat je ook kunt gebruiken en dit is gewoon heel goed maar ook niet duur: gewone Nivea crême uit zo'n blauwe doos. Werkt perfect , vriendin gebruikt dit 24/7 en vroeger toen er nog niet de keus was tussen allerlei merken, was dit eigenlijk de enige keus.

Toegevoegd na 8 minuten:
Nu kan je overstappen op Nivea , hoeft niet hoor, maar lees eens waar het allemaal goed voor is en ook nog stukken goedkoper misschien:
-Droge ellebogenhuid weer soepel maken
-Voorkomen van Zwangerschapsstriemen
-Kringen onder je ogen bestrijden
-Lichte brandwonden verzorgen
-Droge handen bestrijden
-Voorkomen en behandelen van Dermatitis (huidziekte)
-Te lang in de zon, beetje smeren en pijn trekt weg
-Lippen vergeten , smeren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Top! Dankjewel ik wist het namelijk niet zeker of dat wel kan.
Aftersun hydrateert, en nachtcrème ook wel. Al valt mij op dat nachtcrème vaak vettiger is dan aftersun, omdat het vaak 's nachts toch niet boeit of je gezicht wat vettiger is. Verder denk ik eigenlijk dat het verschil inderdaad niet groot is, al gebruik ik zelf liever aftersun omdat ik bang ben dat er bij nachtcrème allemaal viezigheid aan mijn gezicht blijft plakken.