Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn wallen weg gaan, minder zichtbaar worden of hoe kan ik voorkomen dat ik ze krijg?

Ik heb bijna elke dag van die donkere wallen. Aangezien ik een jongen ben wil ik geen make-up gebruiken. Maar hoe kan ik de wallen voorkomen of minder laten opvallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De oorzaak van donkere kringen onder de ogen is meestal dat je dat hebt meegekregen in je genen. Het kan komen door te weinig slapen, maar je kunt ze toch ook hebben nadat dat je een uitstekende nachtrust hebt genoten. - De eerste tip om ze te verhelpen is in elk geval: veel slapen. - Zorg voor een gezonde leefstijl: niet roken; geen drugs gebruiken; matig zijn met alcoholische dranken, cafeïne en zout; voldoende groente en fruit eten. - Verder kan je zorgen dat de huid onder je ogen steviger wordt en donkere kringen daardoor minder zichtbaar zijn. Daarbij helpt massage, met eventueel een speciale oogcrème tegen donkere kringen (Eye cream gel) die je ’s morgens en ’s avonds zachtjes in de huid onder je ogen klopt.

2 koude lepels zachtjes tegen je wallen drukken. En dat een kwartiertje doen. Het zal niet helemaal weg zijn maar het is wel heel erg verminderd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100