Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je een stoppelbaard?

Ik ben 17 jaar en heb nog geen baard, of uberhaubt dik gezichtshaar. Ik zou graag een stoppel baard willen hebben, wat past bij mijn donker blond haar. ik heb mascara geprobeert maar dat ging er te snel af en dat zo raar lijken halverwege school (sowieso is dit een beetje een raare vraag). Hou kan ik zorgen dat ik een echt lijkend maar niet overdreven stoppel baardje krijg?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De tijg zal het leren. Sommige mannen (zoals ik) krijgen maar weinig én lichte baardgroei, waardoor je geen echt mooie stoppelbaard kunt laten groeien. Ik hoop voor jou dat dit bij jou dus niet het geval is. en dat je over enige tijd een mooie stoppelbaard kunt laten groeien.
Overigens, ik vind het niet erg dat ik geen zware baardgroei heb.........
Zo glad als baby-billetjes ziet er heel verzorgd uit.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor je antwoord,
maar u weet dus geen trukje om gewoon een heel klein beetje 'hariger' eruit te zien?
bedankt
je moet je gezicht met olijfolie insmeren en de hele nacht laten zitten als je dit een week doet zal je baardgroei normaal al beter moetten zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
je moet de olie wel eerst verwarmen in de magnetron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding