Ja, de haarzakjes, waar de haargroei begint, zitten onder de huid, een tatoeage wordt geplaatst in de lederhuid en daardoor kan de kan de naald de haarzakjes niet vernietigen. De haargroei stopt als de haarzakjes kapot zijn gemaakt, met een tatoeage gebeurt dat niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor het tatoeëren zal eerst de oksel goed onthaart moeten worden.
Nadat de tatoeage is gezet zal de eerste weinig haargroei zijn. Maar met de tijd zal de haargroei weer terug zijn op het oude niveau. Hoe snel dat is zal per persoon verschillen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er komt terug haargroei na tatoeage.
Zal mijn haargroei door de tattoo heen komen?
Ja
fremar
7 jaar geleden
Het zetten van een tattoo heeft geen tot weinig effect op het groeien van de haren. Als je een tattoo laat zetten onder je oksel, dan groeit daar op normale wijze weer haar terug. Het kan echter wel de eerste keer extra irriteren, omdat de huid een tijdje gevoelig is na het laten zetten van een tattoo. Ga dan vooral zo min mogelijk krabben en wrijven.