Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk lady shave is geschikt voor het lichaam + gezicht?

Ik ben op zoek naar een lady shave dat geschikt is voor het lichaam + gezicht, dus niet lichaam alleen. Budget is 25 euro. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou hier nog maar eens goed over na denken, het gezicht scheren geeft vaak irritaties, maar buiten dat de stoppeltjes komen al snel weer door, waardoor je gezicht niet glad en zacht meer aanvoelt. Trek haren op en onder je kin daarom beter weg met een pincet, net als haartjes onder je wenkbrauwen, laat ze boven je wenkbrauwen zitten, omdat ze daar weghalen geen onnatuurlijk effect geeft, hars je bovenlip en laat de blonde haartjes op en rond de wangen gewoon zitten, die vallen anderen praktisch niet op. Als je een man bent, kun je mijn advies vergeten, mannen kunnen rustig het gezicht scheren. Voor 25 euro denk ik ook niet, dat je zo'n apparaat kunt kopen, zeker niet een goede.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Braun is een mooi merk!
http://www.braun.com/global/female-grooming.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding