Kan je de zelfbruiner genaamd loreal Sublime bronze zelfbruiner gel op je gezicht?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies zo als Crea schrijft . Maar blijf uit de buurt van je wenkbrauwen oorschelp , haargrens en haal je eventuele gezichthaartjes weg . Want die dunne dons haartjes verkleuren het meest !!! Daar herken ik de zelfbruiners mee . Dus gebruik een touwtje of een crème maar dat had je eigenlijk een dag van tevoren moeten doen . Succes .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De donshaartjes op je gezicht verwijderen is niet nodig, de wenkbrauwen en haargrens vermijden is wel een goede tip, omdat daar veel dode huidcellen zich opstapelen,,bij de donshaartjes is dat niet het geval.
Let ook op bij plekken waar de huid wat dikker is, zoals knieën, ellenbogen en voeten, ook op die plekken wordt de zelfbruiner donkerder dan op de rest van je lichaam.

Antwoorden (1)

Ja dat kan, problemen met je huid zal dit niet geven.
Scrub je gezichtshuid voor het aanbrengen, dit om vlekken te voorkomen. Gebruik wel scrub speciaal bedoeld voor het gezicht, de korrels bedoeld voor het lichaam zijn te grof voor het gezicht en zullen de huid beschadigen. Breng na het reinigen van de huid de bronzer aan en laat het even intrekken. Doe met het laatste beetje dat nog op je handen zit je ogen, dit omdat anders de ogen kunnen irriteren. Als het helemaal in de huid is opgenomen, dan is het verstandig een dagcreme aan te brengen, omdat de zelfbruiner de gezichtshuid niet verzorgd en niet beschermd tegen de zon.
Breng niet meer dan 1 dunne laag per dag aan, dit product bouwt de kleuring op, net als natuurlijke bruining, je wordt iedere dag een beetje bruiner. Vergeet niet na het gelijkmatig aanbrengen je handen te wassen.