Wat voor soort mascaraborsteltje is geschikt om je wimpers goed te separeren?

Ik zoek een mascara die mijn wimpers goed separeert en ze netjes op een rijtje zet. Ik heb gehoord dat dat ook voor groot gedeelte aan de vorm e.d. van het borsteltje ligt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een gebogen borsteltje,dus geen rechte.
Ik gebruik er zelf zo eentje en ik heb nooit last van wimpers die aan elkaar zitten,je krijgt echt een mooi resultaat met volle,lange wimpers ook.
Ik gebruik die van MaxFactor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook een oude mascara gebruiken, het borsteltje schoonmaken, en deze gebruiken om je wimpers te separeren. Het gaat het makkelijkst als je dit meteen doet, als je wimpers nog 'nat' zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet je wimpers borstelen met een wimperborsteltje en niet te veel mascara gebruiken

Het beste antwoord

Het maakt niet uit wat voor borsteltje je gebruikt, ga na aanbrengen van je mascara door je wimpers met wimperkammetje, dat voorkomt het aan elkaar kleven van de wimpers en haalt eventuele klontjes weg. Laat je mascara eerst drogen en haal dan met het kammetje de haren uit elkaar, verwijder met het kammetje de klontjes uit je wimpers. Deze kammetjes zijn bij iedere drogisterij en parfumerie te koop, maar ook bij de Action, Blokker en Hema.