hoe haar semi permanent verven voor een paar dagen?

Ik heb donkerbruin haar maar ik zou mijn haar graag rood-bruin willen verven. Eerst wil ik weten hoe dit staat dus ik wil het semipermanent verven, maar ik weet niet hoe. Het liefst voor 2-3 dagen ongeveer. Als het er na één wasbeurt uit is, is dat ook goed natuurlijk. Iemand een idee wat voor product ik hiervoor kan gebruiken? Het liefst niet te duur.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kunt dit niet op een uitwasbare manier uitproberen, dit omdat je haar donkerbruin is, bijna zwart dus. Je kunt haar wel tijdelijk donkerder maken, maar niet lichter. Om je haar lichter te maken moet je kleur uit je haar halen en wat je eruit haalt, was je er niet weer in. Het enige dat je kunt doen, om de kleur uit te proberen is een pruik. Wat ook een mogelijkheid is, is haarkrijt, maar dat is niet in natuurtinten te koop, alhoewel je wel de kleur die je wil door mengen kunt bereiken. Haarkrijt is te koop bij de meeste drogisterijen en speelgoedwinkels, maar ook via het internet te bestellen. Als je nu een rode kleuring over je haar zet, dan zie je er hooguit een wat rode gloed over, wat niet het effect geeft van rood/bruin haar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan dat makkelijk doen met haarkrijtverf of gewone krijtjes dat kan zelfs op heel donker haar . beetje natte haren en wrijven maar