Wat is een goede make-up primer voor de zeer droge huid?

Ik zoek een primer (budget of high-end) voor de zeer droge huid die óók tegen vergrote poriën helpt. Het lijkt alsof de primers die ik tot nu toe geprobeerd heb óf alleen tegen droge plekjes, óf alleen tegen vergrote poriën werkten, maar ik zoek er één die tegen beide werkt! Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Gemengde huid? T lijn (voorhoofd neus en kin) en de wangen droog? Gebruik producten voor de droge huid op de droge plekken en voor de vette huid op vette plekken, als je producten voor de gemengde huid kiest, zijn deze vaak te agressief voor de droge delen en te weinig voor de vette delen. Een goedkope maar prima primer voor de droge huid is NYC te koop bij het Kruidvat voor minder dan 5 euro: http://www.beautytopia.nl/review-nyc-smooth-skin-perfecting-primer/
Voor de vette huid is er 1 van Essence te koop, ook bij het Kruidvat:
http://www.twinkelbella.nl/review-essence-all-about-matt-oil-control-make-up-base-nieuw/ Ook deze is ruim onder de 5 euro.
Let behalve op je primer ook op je dagcreme, reiniging en foundation, dat deze geschikt zijn voor het huidtype per deel van je huid, het lijkt duurder om meerdere producten te kopen, maar je doet per product er langer mee, wat in de loop der tijd in prijs dus weinig uitmaakt, maar waar je wel veel meer plezier van hebt.