hoe weet je welke haarkleur je staat?

ik wil mijn haar graag zwart verven alleen ik weet niet of dit staat en ik wil niet dat het een ramp word

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zwart maakt hard en bleek ! Het staat prima bij een gebronsde huid . Maar gezien jouw naam zou het je best kunnen staan .

Het beste antwoord

Zwart haar staat maar weinig mensen, voor de meeste onder ons is het te hard, zeker als je ouder wordt en er grijze haren doorkomen, moet je hier niet meer aan beginnen. Je kunt bepalen of zwart haar bij je staat, als je weet welk kleurtype je bent, dat kan een zomer-, herfst-, lente-, of wintertype zijn. het wintertype is eigenlijk het enige type dat zwart haar kan hebben, ben je geen wintertype, dan zal je meer aan moeten passen dan alleen je haar, denk aan make-up, gekleurde lenzen en kleding. Een hele metamorfose is dan de enige manier. In de link kun je aardig ontdekken of je tot deze groep hoort. Twijfel je, koop of pas dan eens een zwarte pruik in de feestwinkel. Neem iemand dei eerlijk tegen je is mee om te kijken hoe je dit staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het weten door naar de kapperszaak te gaan. Ze hebben daar van die haarplukjes die je langs je gezicht kan leggen om te kijken pf het staat. Er zijn verschillende tinten zwart.. Donker bruin kan zwart lijken maar is minder hard/streng en zou misschien beter bij je passen.
Als laatste tip die ik je kan geven is op internet zijn er sites waarin je je eigen foto(gezicht) kan uploaden en verschillende haarkleuren kan proberen. Succes:)