hoe en wat gebruik ik voor henna een tattoo?

Ik heb een vraag over henna, ik wil graag een henna tattoo bij mezelf maken. Ik ben een tijdje opzoeken geweest naar henna spullen maar kan het alleen via internet vinden en bij de tuinen.

Bij de tuinen hebben ze een grote pot met henna poeder, op de site staat hoe je het voor je haar kan gebruiken maar ik vroeg me af of je dit ook dus als henna voor tattoos kan gebruiken

hier de poeder: http://www.detuinen.nl/jacob-hooy-hennapoeder-rood.html

mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K

Antwoorden (2)

Je kunt het kant en klaar kopen bij www.hennapainting.nl
Of zelf maken van poeder:
- 2 eetlepels henna poeder
- half thee glaasje warme thee of koffie (dit geeft een beter resultaat dan water)
- half theelepel citroensap
- een henna spuitje
- een kom om je pasta in klaar te maken
- lepel
Aan de slag:
- Doe de henna poeder in het kommetje of bakje,
- Roer dan voorzichtig de warme thee door de henna poeder heen tot je een goede gladde gebonden pasta hebt, blijf door roeren totdat er geen klontjes meer in de pasta zit.
- Voeg een paar druppeltjes citroensap toe aan het mengsel (het citroensap zorgt ervoor dat de henna goed in de huid trekt.)
- Laat de pasta nu een paar uurtjes staan voor een beter eindresultaat,
- Het beste is zelfs dat je de pasta een nachtje laat trekken in het bakje of schaaltje,
afgedekt met folie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord maar kan ik dus de henna gebruiken die ze bij de tuinen verkopen?
http://www.detuinen.nl/jacob-hooy-hennapoeder-rood.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan, je krijgt hiermee wel een rode tattoo. Er bestaat ook zwarte poeder, die hebben ze in Aziatische winkels zoals een toko. Mogelijk ook in natuurwinkels.
heey,

Ik ben hier ook naar opzoek, en heb dit gevonden.
http://www.beautygloss.nl/2013/01/26/filmpje-how-to-henna-tattoo-zetten/
hier staat dat je dat poeder kunt gebruikt.
misschien kunnen we informatie delen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord maar kan ik dus de henna gebruiken die ze bij de tuinen verkopen?
http://www.detuinen.nl/jacob-hooy-hennapoeder-rood.html