Ik heb last van hoofdjeuk, wat moet ik doen ?

Ik heb op internet gelezen dat je haar extra glanst als je het wast met Dreft.
Dat geb ik gedaan en 2minuten later heb ik verschrikkelijk veel last van hoofdjeuk.
Hoe komt dit en wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K
Amadea
9 jaar geleden
Voortaan niet meer direct voor waar aannemen wat iemand op internet beweert!
ItisILeClerc
9 jaar geleden
met Dreft was je kopjes, niet je kop
Ritsuka
9 jaar geleden
dreft is niet voor je haar bedoeld

Het beste antwoord

Niet zo gek, dat je jeuk hebt, Dreft werkt ontvettend en daardoor is je hoofdhuid nu droog, wat jeuk oplevert. Kijk of je een verzorgingsproduct voor je haar hebt, dat hydraterend werkt, of desnoods voor droog haar. Dit kan een cremespoeling, een masker of hydraterende spray zijn. Heb je dit niet? Dan je hoofdhuid masseren, dat wil ook wel even helpen. Heb je hier niet voldoende baat bij, of werkt het maar kort, dan morgen naar de winkel en iets hydraterends kopen. Koop dan ook een shampoo bijvoorbeeld Andrelon hoofdhuid. http://www.andrelon.nl/producten/haar-hoofdhuid/haar-hoofdhuid-repair-shampoo/ Blijf je haar ook als de jeuk over is goed verzorgen met hydraterende producten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kan je hoofdhuid niet tegen afwasmiddel.
Gewoon je haar weer met shampoo wassen en goed uitspoelen dan zal de jeuk wel weg gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat je haar zou glanzen na een wasbeurt met Dreft is gewoon een fabeltje. Ik zou je haar toch nog eens grondig uitspoelen en dan met een gewone shampoo wassen.

Wat wel helpt voor een mooie glans in je haar is om het op het einde na het douchen uit te spoelen met koud warm.

Wil je toch nog extra glans dan kun je bij de meeste kappers of zelfs bij Etos of Kruidvat een shine olie halen (merk van Elseve l'oreal) het is een olie die je op nat haar kan aanbrengen of op droog haar nadat je haar werd gedroogd en gestyld eventueel

Toegevoegd na 54 seconden:
Correctie: koud warm moet koud water zijn