Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Paco Rabanne 1 million 200 ml vast te houden?

Ik heb gister een parfum genaamd Paco Rabanne 1 million 200 ml besteld en vraag mij af of dit wel in je handen te houden is. Want volgens mij is die best groot. En is die wel echt? Want lees op sommige sites dat de 200 ml fake is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
903
Antoni
9 jaar geleden
Het is geen verpakking van 1.000.200 milliliter, mocht je dat denken, maar van maar 200 milliliter. 1 Million is de naam van het type parfum van Paco Rabanne.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Snap ik zelf ook wel haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 200ml flessen bestaan echt als gerenommeerde parfumeriewinkels ze ook verkopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

200 ml (milliliter) is eenvijfde liter. Een literfles is toch ook in je handen te houden?

Een gewone verpakking van bijvoorbeeld doucheschuim is meestal 250 ml.

Het lijkt mij geen probleem om zo'n flesje van 200 ml vast te houden.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Ja, vast te houden is hij wel, maar sprayen met 1 hand wordt moeilijker terwijl je ook de fles vasthoudt met dezelfde hand. Ik denk dat de fles daarvoor erg groot is.
Het ligt ook wel aan de vorm van de fles, of hij vast te houden is met 1 hand en te sprayen met diezelfde hand. Ik ken deze fles wel, hij is lang en recht, dat is bijna niet te doen met 1 hand. Als je grote handen hebt en een beetje kracht in je handen, dan zal het wel lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding