Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goede parfum bestellen die biologisch is?

Zoals de merken Sante of Lavera. Vroeger dus een jaar geleden kon ik de parfums Lavera nog wel kopen, maar nu niet meer. Voor normale parfums ben ik zeer allergisch.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
911

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bio parfums zijn dus hipper dan ooit en worden zelfs door de bekendste celebs gedragen. Wil je zelf ook eens de hemelse geur van bio parfum ontdekken, dan kan je bij Natuur Aan Huis terecht! In de webshop van Natuur Aan Huis vind je verschillende bio parfums met verschillende geuren. Zo kan je kiezen uit de Parfum Franchipane die doet denken aan exotische landen en witte stranden, de Parfum Lelie die geurt naar een stralende lentedag of de Parfum Ylang Ylang met een intense geur en warme toetsen van exotische bloemen en fruit.
(Lees meer...)
fremar
9 jaar geleden
bij de bodyshop verkopen ze hele lekkere parfum, volgensmij ook biologisch, en nog meer dingen die goed zijn voor de mens en het mileu :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding