Bestaat er speciale shampoo om grijs haar te laten verdwijnen?

Het gaat om een mannen kapsel zwart haar waarbij sommige haartjes grijs zijn. Het haar is nog duidelijk zwart maar gaat echt om haartjes tussen het haar door. Is hier een speciale shampoo voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Rieneke1
9 jaar geleden
Nee, je zal aan de verf moeten als je er iets aan wil laten doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is wel een product.. Ken wel mensen die het hebben gebruikt, maar weet de naam niet meer. Vraag even bij een drogist!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaat wel zoiets als Grecian,dit is een lotion dat ook de grijze haren de natuurlijke kleur terug geeft.

Antwoorden (2)

Nee helaas bestaat dit niet. Er zijn wel verschillende methoden (bijv. Van teleshop) waarbij je met een soort stift over de grijze haren gaat, maar het is al weg na een keer douchen dus een erg efficiente oplossing is het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel, dit bestaat wel, ik ken verschillende mensen die dit wel eens hebben gebruikt. Is gewoon te halen bij de drogist.
Hoe het heet weet ik niet meer, maar je kan het daar gewoon vragen.
Nee, zulke shampoos bestaan niet, de enige, nuttige methode is je haar verven.