Voor je kapsel is een regenbui meestal geen succes, maar voor je haar is regenwater zeker niet slecht. Leidingwater is harder, bevat meer kalk dan regenwater.
Daardoor voelt je haar na spoelen met regenwater zachter aan dan na een spoeling met leidingwater.
Rieneke1
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een regenbui is goed voor je haar hoor!

Toegevoegd na 21 minuten:
Of bedoelde je `regenwater` ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, er zitten geen verzorgende middelen in regenwater. Wel vuil waar je haar niet echt schoner van wordt.
9 jaar geleden
Als je net wild in het bos heb gespeeld bijvoorbeeld , dan haalt een regenbui wel alle takjes eruit. Maar voor de rest krijg je er niets meer dan klitten van.