Je huid lichter maken met citroen werkt wel, maar duurt lang.
Bovendien droogt het je huid erg uit.
Je huid bleken met citroen kan lang duren, dus het is verleidelijk om elke dag een masker of sap op te doen. Hou het bij 3-4 keer per week. Citroensap droogt je huid te veel uit om elke dag te gebruiken.

Citroensap kan dus wel iets helpen om je huid iets lichter te maken.
Maar verwacht daar geen wonderen van.
Als je een mooi getinte of donkere huid hebt, van je ouders, dus in je genen,
dan maakt citroensap niet veel uit.
Maar ook voor een donkere huid geldt: niet in de zon!
Dus een goed zonnebrandcrème met een hoge beschermingsfactor is beter
voor je huid dan citroensap.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt met citroenspa en cacoaboter je huid een klein beetje lichter maken. Het is wel schadelijk voor je huid. Het is wel minder schadelijk dan fair & lovely producten.