Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je nagellak met een smaak kopen?

Sites waar ik het kan bestellen zijn ook welkom. Ik heb er namelijk wel eens van gehoord en wil dit graag samen met een vriendin van mij uitproberen. Het beste is het als het ook nog een beetje goedkoop is!
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
712
Amadea
10 jaar geleden
Nergens. Nagellak is een chemisch goedje, en daarom ongeschikt voor consumptie.
Poet
10 jaar geleden
Zal er toch vast wel zijn. Vandaag de dag is alles immers mét smaak te koop. Condooms, schoolboeken, laptops, ballonnen, onderbroeken ...
Maar qua nagellak ken ik zelf alleen de bittere anti-nagelbijtsmaak variant (van zien en proeven - niet van eiegn gebruik gelukkig).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De enige nagellak waar een smaakje aan zit, is er 1 om nagelbijten of duimzuigen af te leren, deze kun je bij iedere drogisterij kopen. Lekker is dit niet, meestal heeft het een bittere smaak. Ook heeft dit spul niet dezelfde eigenschappen als nagellak. Terwijl nagellak erop blijft als het nat wordt, was je dit makkelijk van je nagels af. De enige gelijkenis is het flesje en het kwastje waar je dit mee aanbrengt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding