weet iemand hoe je zelf badprocucten maakt?

Ik heb deze gezien op sommige sites. Zo zag ik bijvoorbeeld een badbruiser in de vorm van een cupcake. Nu leek het me leuk om zoiets zelf te maken. Weet iemand hoe je dat moet maken. Het hoeft niet perse een badbruiser te zijn hoor een zeep of zo kan ook.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn verschillende sites waar je kan vinden hoe je bijvoorbeeld handzeep kan maken. Kijk eens op beautygloss of beautylab. Bodyscrub kan je zelf heel gemakkelijk maken. Neem wat oerzeezout (fijn) kan je kopen bij de tuinen. Daarbij moet je kokosvet toevoegen en amandelolie. Kokosvet kan je kopen bij de tuinen of bij de toko. Amandelolie kan je vinden bij de etos. Je moet zelf weten hoe je de scrub wil en je kan zelf bepalen hoeveel kokosvet en amandelolie je toevoegt. Je kan nog kleurstof en parfum of etherische olie toevoegen maar dat is niet noodzakelijk. Succes!

Antwoorden (1)

Neem even een kijkje op youtube. Bij bijvoorbeeld beautygloss maakt ze zelf scrubblokjes en dergelijke. Hoogst waarschijnlijk staat dit ook op haar website, www.beautygloss.nl, maar op youtube zie je toch beter wat ze doet. Veel succes!