Hoe kan je je haar doen als Nash Grier?

Ik wil het haar van Nash Grier maar weet niet hoe je dat doet, hoelang je haar dan moet zijn en wat je ervoor nodig hebt. Als je hem niet kent kijk dan even op Google, vine of youtube waar filmpjes van hem zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hij heeft een keer verteld dat hij er vrij weinig mee doet. Het enige wat hij doet als hij wakker wordt, is het nat maken (douchen) en er daarna voor het model een klein beetje wax in doen.
Maar, als dit jou niet lukt dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan je haarstructuur. Nash Grier heeft van zichzelf prachtig bruin en vooral dik haar, als je echt je haar zoals hij wilt kunnen doen dan moet je gewoon veel geluk hebben met de dikte/structuur van je haar.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ook gaat Nash regelmatig naar de kapper om de gezonde glanzende korte lokken te behouden.

Toegevoegd na 2 minuten:
en je vraag over hoe lang het dan moet zijn: Dat lijkt me redelijk uit zijn foto's/filmpjes op te maken. Ook kun je een foto van hem meenemen naar de kapper, daar zijn ze erg goed in haarstijlen namaken!