Hoe bewaar ik Aloe vera gel?

Ik heb een aloë Vera plant, maar hoe bewaar ik de gel want dat schijnt niet makkelijk te zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In een hermetisch gesloten bokaal in de koelkast houd dat wel een tijdje. Maar om er een exacte periode op te plakken.... Dat is een beetje koffiedik kijken.
Als je een plant hebt kan je oogsten wanneer je wil (min of meer) en dus is het niet nodig een heleboel te stockeren.
Ik heb er ook eentje staan en ik knip maar telkens 1 blad per keer af, zodoende is het niet nodig om de gel lang te houden.