hoe gebruik je het haarmasker van Sabon?

Ik heb gisteren bij Sabon een haarmasker gekocht.
Deze haarmasker zit in een donkerrood potje.
Ik heb op internet rond geneusd om te kijken of ik de haarmasker
nog moet uitspoelen of gewoon kan laten zitten en hoe ik het haarmasker
moet gebruiken.
Iemand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de gebruiksaanwijzing schiet je niets op.
Gebruik het twee keer per week en je haar glanst en ziet er langer gezond uit???
Als je het zeker wil weten dan kun je contact opnemen met Sabon,
Heb je vragen over je bestelling, opmerkingen, of suggesties? Neem contact met ons op via het contactformulier (info@sabon.nl) of bel ons: 088 – 737 01 00.
Correspondentieadres
Sabon hoofdkantoor
Zanddonkweg 1
5144 NX Waalwijk
Tel: +31(0)88 - 737 01 00

Als je het vandaag wil gebruiken, dan gebruik het als een gangbaar masker, doe het in je haar, laat het 5 tot 10 minuten intrekken en spoel het uit met lauw water.
Zo doe je dat met de meeste haarmaskers, als je het niet uit hoeft te spoelen, dan staat dat normaal gesproken duidelijk op de verpakking en heet het anders, verzorgende haarcreme bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb dit gedaan en ben tot een goed antwoord gekomen!

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit haarmasker ook gekocht, en heb me in de winkel goed laten voorlichten.
Je mag dit masker in laten trekken en weer uitspoelen, maar beter is het om het masker lekker in te laten trekken gedurende de nacht.
Je krijgt er geen vet hoofdkussen van, en ook is je haar zelf de volgende dag niet vettig.
Heerlijk spul!
Rieneke1