kan dip dye uitgroeien ?

ik denk er overna om roode dip dye te doen ( ik heb lichtblond haar) alleen een vriendin van me zegt dat dipdye uitgaat groeien en ik m=ben het daar dus niet mee eens omdat j haar van boven groeit du weet iemand of dat kan zoja ? ho ziet dat eruit en kan je een foto laten zien en extra vraagje ik weet het nog niet zeker van dat roode leur welke kleur zou me goed staan ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Het vervaagt

Antwoorden (2)

Nee, rode dipdye kan niet uitgroeien, wel gaat het eruit als je je haar laat knippen. Ook zal het slijten door het wassen van je haar en zal de kleur daardoor veranderen, waarschijnlijk wordt je haar dan rozer, of meer oranje, dat ligt aan de rode kleur die je gebruikt hebt. Ook uitwasbare dipdye blijft vaak langer zichtbaar op lichtblond haar, dit komt omdat lichtblond haar poreuzer is dan donkerder haar, waardoor de uitwasbare kleur er onbedoeld toch in kan trekken. welke kleur rood je goed zal staan is niet te zeggen, dat ligt eraan wat voor kleurtype je bent, ik verwacht dat jij een zomer- of lentetype bent, dat kun je hier uitzoeken: http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/welk_kleurtype_ben_ik.htm
Je haarkleur moet namelijk passen bij meer dan je haar, ook je huid, kleur ogen en lippen spelen hierin mee, dit is gelijk leuk om te weten bij het maken van een kledingkeus. Ik verwacht dat je niet veel van kleuren weet, laat je dan door een kapper adviseren om een goede keus te maken. Mijn persoonlijke keus zou bij lichtblond haar niet op rood vallen, omdat dit een warme kleur is, ik zou eerder kiezen voor blauw of paars, de koele kleuren, maar dat is mijn idee...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
crea ik ben idd een lente-zomer type maar is het altijd zo dat je kleur vervaagd of verkleurt of licht dat aan de merk die je koopt ? en wat bedoel je met lippen enzo ik heb blauwe ogen en gewone lippen en wat bedoel je met warme en koude kleuren enzo ? wel alvast bedankt voor het antwoord
Zelfs als je je haar zwart verft zul je zien dat het rode pigment uit zwart, overblijft! Rood is een kleur die niet uit je haar verdwijnt totdat je het inderdaad eruit heb geknipt bij de uitgroei. Wat jou het beste zou staan ligt niet alleen aan je eigen haarkleur maar aan heel veel dingen. Vraag het eens om je heen! Maar pas wel op waarmee je verft en hoe, het zou zonde zijn van je haar als je te vaak verft