Wat kan je doen met zwitsal spaarzegels?

Ik heb een zwitsal potje gekocht voor mijn kind en ik zag onder de deksel 1 spaarzegel geplakt . Dus weet iemand wat je er mee kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Antoni
10 jaar geleden
Op de website van www.zwitsal.nl vind ik geen informatie over spaarzegels. Misschien kan je zelf een vraag stellen aan de klatenservice van Zwitsal via het contactformulier? http://www.zwitsal.nl/article/media/364952/contact-met-zwitsal
Antoni
10 jaar geleden
Correctie: klatenservice=klantenservice.

Antwoorden (1)

Sparen voor gratis Zwitsal producten.
Zwitsal spaarprogramma. Naast dat je een gratis Zwitsal babydoos kunt winnen. Kun je ook sparen voor gratis babyproducten wanneer je Zwitsal babyproducten gebruikt. Op elke Zwitsal verpakking zit namelijk een spaarzegel t.w.v. € 1,50. Met uitzondering van Zwitsal Boys & Girls. Met deze Zwitsal spaarzegels spaar je voor korting tot wel 40% op babyproducten van Zwitsal en Bébé-jou. Bestellen is heel eenvoudig. Op Zwitsal.nl/spaarprogramma kun je een spaarkaart printen dat meteen een bestelformulier is. Zoek online leuke baby-artikelen uit en stuur op naar Zwitsal.

Toegevoegd na 52 minuten:
Helaas de actie loopt niet meer:
http://spaarzegeltjes.nl/cdisplayaktie.shtml?aktie=14&bedrijf=13
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
www.zwitsal.nl/spaarprogramma geeft een foutmelding: "Het spijt ons
We konden niet de informatie vinden die u zoekt." Als je klikt op de link onderaan de website van je bron "> Zwitsal.nl/spaarprogramma!", dan kom je op de site: https://www.zwitsal.nl/Sparen/Pages/Home.aspx Daar staat een waarschuwing op over het beveiligingscertificaat van de website. Geadviseerd wordt niet verder door te gaan naar de site.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Antoni, ik heb gezocht op: zwitsal spaarzegels waar kun je voor sparen. En toen kwam ik daar terecht, ik heb de waarschuwing niet gekregen.
Antoni
10 jaar geleden
De waarschuwing krijg je als je verder klikt op ">Zwitsal.nl/spaarprogramma". Als je dan, ondanks de waarschuwing, nog verder gaat, krijg je opnieuw een foutmeding van de Zwitsalsite: "Het spijt ons We konden niet de informatie vinden die u zoekt.". Een definitief antwoord op de vraag van de vraagsteller is er dus nog niet. Ik heb het vermoeden dat de spaaractie van Zwitsal is afgelopen, maar de vraagsteller kan beter contact opnemen met Zwitsal om daar (helemaal) zeker van te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah zo, de klantenservice bereik je hier: http://www.zwitsal.nl/article/media/364952/contact-met-zwitsal