Dat is verschillend van huid tot huid. Als jij allergisch bent voor zeep kun je beter elektrisch scheren. Is je huid erg ruw kun je beter ook elektrisch scheren. Dit omdat je met een elektrisch scheer apperaat minder snel je huid kan open snijden maar heb je een gladde huid zou ik aanraden voor een scheermesje te gaan omdat deze over het geheel wel gladder scheert en het houd stoppels langer weg. Maar nog maals dat ligt eraan wat voor huid je hebt. Tip: misschien kun je bij de drogisterij of winkel vragen wat beter is voor jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jc54
10 jaar geleden
Mooi verhaal, maar geen antwoord op de vraag.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het helpt wel bij de overweging. Want goedkoop scheren en je huidbeschadigen is op ten duur misschien wel duurder vanwege zalfjes en op misschien zelfs wel een huidcorectie
Wanneer je met scheermessen scheert, moeten vaak nieuwe mesjes aangeschaft worden. Ook scheerschuim is belangrijk. Bij elektrisch scheren betaal je wel een hogere prijs, maar dan hoef je ook geen mesjes meer bij te kopen. Op lange termijn zal elektrisch scheren dus goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ en die langer termijn is meestal korter dan je denkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een beetje scheerapparaat gaat zeker zo'n tien jaar mee hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel juist dat je het er snel uit hebt:
100,- per jaar aan mesjes (dat kan goedkoper)
en 100,- voor een scheerapparaat betekend dat je het er na een jaar al uit uit hebt.
Scheermesjes voor nat scheren kun je eenvoudig slijpen door ze in tegengestelde richting over de behaarde huid van de arm te duwen een keer of 10 en ze zijn weer scherp
Ik heb een setje merkmesjes die ik al 2 jaar!! Gebruik