Hoe haal ik mijn vrouwlijke snor makkelijk en langdurig weg?

scheren, ontharingscreme en wax zijn geen optie, scheren doe ik zoiezo niet op me ''snor'' ontharingscreme en wax/hars werken niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.epiquick.nl/
Dit schijn ideaal te zijn, een collega zweert erbij

Antwoorden (3)

Dan kun je de snor laten laseren hierdoor zal je snor langdurig verdwijnen. De kans is zelfs groot dat ze nooit meer terug komen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wou ik eerst ook doen maar toen ik op bepaalde site's ( van laserbedrijven) zag dat het mogelijk was dat ze terug blijven komen, wou ik niet steeds me geld uitgeven daaraan want je kan er 5/10 behandelingen voor nodig hebben..
ronron1212
10 jaar geleden
Ja dan blijft er niets over andere mogelijkheden zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaat nog 1 mogelijkheid, electrisch epileren, dat was de manier vroeger om haartjes definitief te verwijderen, veel schoonheidsspecialisten beheersen deze techniek echter niet.
Maar er zijn er nog, die het doen.
http://www.laser-ontharen.info/elektrisch-ontharen
Goed antwoord ronron, +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Necanm : dat er 5 tot 10 behandelingen nodig zijn heb ik ook gehoord, mij werd uitgelegd dat er steeds minder haartjes terugkomen, vandaar dat er toch minstens 5 behandelingen nodig zijn en bij mensen met zwaardere beharing dus misschien 10 of alle mogelijkheden daar tussen.
Als dat is wat jou tegenhoudt : jammer! Ik vind het wel eerlijk [ en terecht ook trouwens] van zo iemand om te vertellen dat er meer dan 1, 2 of zelfs 5 behandelingen nodig zijn om een goed resultaat te krijgen.
Denk er nog eens over na, het zou de beste oplossing zijn op dit moment. @Ronron1212 : Plus
Wanneer je te donkeren haartjes eruit trekt met een pincet, is het minste kans op terugkomen van ruwe donkere haren. Voor de rest zo veel als mogelijk van afblijven. En vooral, niet scheren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het beste met een touwtje doen, hoe je het moet doen staat op internet.
Met het touwtje is het beste, laat gaat sporen achter (Als bij scheren) En je krijgt er een glad huid van.