hoe gaan mijn rode bultjes/ bulten weg?

ik heb op mijn rug en schouders heel veel rode bultjes/ bultne. ze doen best wel pijn en als je erop drukt komt er bloed uit, daardoor moet ik nu eerst 2 zwarte topjes aan en dan pas mn shirt, anders komt dat shirt helemaal onder het bloed. mijn had het vroeger ook, nu heeft hij het ook nog wel maar niet zo erg meer. weet iemand hoe ik ze weg kan krijgen? ze zijn namelijk ook nog eens heel lelijk.
alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We weten nu eigenlijk niets meer dan dat je bultjes hebt....
Zou je een foto willen/ kunnen plaatsen. Het liefst een close-up en een meer overzicht van je rug/ schouders, bij diffuus licht en zonder flits.
Dan kunnen we kijken of er daarop meer te zeggen is. Zonder foto kan niemand hier je serieus helpen. Als je die foto niet kunt/ wilt plaatsen dan zou je natuurlijk ook naar je huisarts kunnen.
Ritsuka
10 jaar geleden
zweetpuistjes?

Het beste antwoord

Dat zullen ontstekinkjes zijn, ga hier eens mee naar je huisarts, laat die een diagnose stellen en je adviseren wat je hieraan kunt doen. Soms is Sudocreme een oplossing voor dit soort problemen, maar zonder diagnose van een arts is het niet verstandig met huismiddeltjes te gaan experimenteren. In de link vind je informatie over Sudocreme, daar gaat het over acne, ik verwacht dat de bultjes die jij hebt, ook een vorm van acne zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan, wees verstandig en ga er eerst mee naar de huisarts, zodat je zeker weet wat het is en dat het daardoor de juiste behandeling krijgt.