Hoelang mag ik geen make-up dragen na het zetten van PMU?

Afgelopen zaterdag heb ik permanente make-up laten zetten, een lijntje boven mijn oog. Nu ben ik totaal vergeten te vragen hoelang je na de behandeling geen make-up mag dragen (mascara, heb een nieuwe gekocht ivm bacteriën). Ik moest het 3 dagen droog houden en 3 dagen insmeren met een gel die ik heb meegekregen. Ik heb gezocht, maar ik kom overal verschillende antwoorden tegen (van 3 dagen tot 1 week). Misschien kan iemand met ervaring mij vertellen hoe lang ik geen make-up mag dragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In die salon is er maar 1 die PMU zet en die werkt vandaag niet..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is er mis met 1 week wachten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pelle, wat is er mis met een vraag stellen? Ik heb morgenavond namelijk een feestje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Euqinom!

Antwoorden (1)

Je moet wachten tot de wond genezen is volgens mij. Gemiddeld is dat twee weken.