Hoe zorg je ervoor dat glitter van je nagels weg gaat?

Als ik glitters op mijn nagels doe krijg ik het amper van af zelfs niet met nagellak remover. Niet met een potje nagellak remover of met een wattenschijf.

Wat is jullie tip hiervoor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Bekijk dit filmpje

Dit kan je ook met glitternagellak doen alleen dan werkt nagellakremover met aceton wel beter maar dat droogt je nagels wel uit dus gewoon nagellakremover zonder aceton gebruiken en wat langer oo je nagel laten zitten.
Ik zou zeggen minstens 5 minuten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar heb ik zelf soms ook wel last van ;) Als ik glitternagellak op heb pulk ik het er meestal af, in plaats van nagellakremover te gebruiken. Bij mij helpt dat meestal beter. (Het is echter niet ontzettend goed voor je nagels volgens mij, maar dan heb je tenminste geen (of veel minder) glitters op je nagels). Ik hoop dat dit lukt, of dat iemand anders nog een betere tip heeft :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi eerst een blanke lak aanbrengen, lagen drogen en dan pas de glitternagellak dan 9 vd 10 blijven de glitters niet zitten bij t verwijderen. Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoek op youtube naar
hoe nagel glitter verwijderen

te kust en te keur aan filmpjes lijkt mij
10 jaar geleden
Ik weet niet of ik als jongen mag reageren. Maar in mijn graffititijd heb ik een soortgelijk probleem met spuitbus verf. Dat is dus verf speciaal voor muren en wat door weer en wind jouw meesterwerk moet weergeven. met andere woorden, ik kreeg het never nooit uit mn tengels totdat ik THINNER gebruikte.

Thinner ruikt wel iets, tis biologisch afbreekbaar, ik zeg niet dat het niet schadelijk is, maar met een paar vegen en mijn handen waren brandschoon. veel beter dan wasbenzine en troep wat op je handen een vage olieachtige residu op nalaat.

veel succes,
R

PS. Ze zeggen dat Thinner dampen giftig is, ik ontken het niet. Evenmin als dat fietsen door de binnenstad van Amsterdam niet gevaarlijk is\kan zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De glitters gaan moeilijk weg met nagellakremover omdat het geen nagellak is.
Dit klinkt dom, maar zo simpel is het.
Oplossing is inderdaad een blanke lak of liever nog een base coat onder de lak met glitters aanbrengen.